Kako bismo vam pružili najbolju moguću obradu zahtjeva, važno je prijaviti nastanak osiguranog slučaja što je moguće prije.
Vaš zahtjev možete podnijeti na sljedeći način:
- U najbližoj poslovnici banke u kojoj je ugovoreno osiguranje
- Pisanim putem na adresu: Groupama osiguranje d.d., Ulica grada Vukovara 284, 10000 Zagreb, Hrvatska
- U slučaju nastanka osiguranog slučaja (uključujući štetu, doživljenje i otkup police): E-poštom na adresu: prituzbe@groupama.hr
- U slučaju raskida ili kapitalizacije police: E-poštom na adresu: info@groupama.hr
- Usmeno na zapisnik u sjedištu
Ukoliko je istekao ugovoreni vremenski period Vaše police ili niste u mogućnosti više plaćati mjesečnu premiju, potrebno je dostaviti obrazac:
Ukoliko želite raskinuti policu osiguranja potrebno je popuniti obrazac:
Ukoliko se dogodio osigurani slučaj, potrebno je koristiti obrasce:
Ukoliko nemate u posjedu policu osiguranja potrebno je popuniti obrazac:
Ispišite stranicu